Nuts

Nuts

maanantai 21. heinäkuuta 2014

Kuinka cossien tekeminen etenee Daven timelinellä?

Ja taas näitä Tumblr kysymyksiä "kuinka kauan sulla menee cossin tekemisessä?"
MITEN TE IHMISET EDES LÖYDÄTTE MUN TUMBLR:IN

Mä oon tosi surkee ottelee mun projekteista kuvia, koska teen kaiken aina yhdeltä istumalta ja en tykkää esitellä töitäni ennenku ne on valmiit, mutta koska koin pakoksi tehdä timelinen missä ajassa cossini normaalisti valmistuvat niin tässäpä olisi.


Aikaa käytetty yhteensä noin 1h. Kyllä, käytin pipoon tunnin ja korjailen sitä vieläkin sillointällöin...
Cossin osa ei voi koskaan olla liian valmis.

2½ h kulutettua aikaa 

3 h


n. 4h 

4½ tuntia kulutettua aikaa ja vossi oli valmis. 

Kaikki muutkin cossit yleensä valmistuvat 4-6 tunnissa jos tarvittavat materiaalit on käsillä ja ompelukone pelaa. Tällä cossilla tosin oli hieman kiire kun piti aamusta shoottaamaan lähteä, mutta enpähän jäänyt turhia laiskottelemaan. Housut tuli tehtyä loppuun viimeisen 45 minuutin aikana ennen shoottia, eli kokonaisuudessaan n. 5-6 tuntia loppujen lopuksi meni tähänkin cossiin.


Pikkunippelit tulee tehtyä yleensä just ennen conia, muta siis joo.. pääosin.. ei mene.. kauan cosseissa.. jos ei laiskota.

Vielä näin että edes cossin päälle kiskomiseen conejen kannalta ei mene kuin 30 min. 

Ensikerralla varottakkee jos meette mun tumblrii kalastamaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti