Nuts

Nuts

lauantai 9. elokuuta 2014

Jessica Nigri on "coswhore"?


Okei tällatteen pienen wordblockin jälkeen tuli taas hinku kirjottaa jostain vähän syvällisemmästä ja mikäs sen hienompi aihe kun varmaan kaikista cossaajista arvostelluin henkilö: Jessica Nigri.

Mä oletan et kaikki tietää Jessican, tai ovat nähneet vähintään yhden kuvan kyseisestä cossaajasta, jos ette niin nyt olette:




Ja suurta haloota herättää Nigrin cosseissa se että rinnat nyt ovat tuossa noin aika mukavasti näkyvillä ja muutenkin on paljasta pintaa, vaikka cossi itsessään olisikin ihan ok.

Mä oon kuullu monilta tyypeiltä, et tää cossaaja vaikuttee enemmän "coswhorelta" (enkä mä tarkkaanottaen edses osaa selittää mitä se tarkottaa) kuin itsessään cosplay harrastajalta.

Okei no, onhan asia nyt niin että kun useampia Nigrin cosseja on nähnyt, suurin osa on genderbedattuja (myös yllä olevat 2) ja itellä nousee ainakin suuri vihan tunne siitä, että hahmoista silti pitää tehdä suhteellisen seksistisen näköisiä jne. Onhan cossit nyt ihan onnistuneita ja näin, MUTTA tissit voisi pistää piiloon. Ok toki jos on sellanen mieshahmo alunperin ettei ole paitaa, kyllä sitten ainakin itellä tulee mielikuva että myös genderbenrdatulla hahmolla olisi vähän vähemmän vaatetta yläkropassa, mut esimerkkinä nyt tämä AC3 cossi mikä hänellä on, niin siis.. ei... hyvä luoja. Mun sanat ei riitä ees kuvaamaan sitä. Siis.. cossi on taas jälleen kerran aivan loistava, mutta koska alkuperäsellä hahmolla on kaikinpuolin PEITTÄVÄT vaatteet, ja kyseessä on salamurhaaja, niin voi helvetti! En mä nyt edes naispuolisena salamurhaajana mun tissejä pitäs esillä ja... tää on sellane asia mikä saamut automaattisesti haluamaan hajottaa tietokone ja kaikki mahdolliset tavarat mun ympärillä. Mä ainakin itte olettasin jopa genderbendatulta Connorilta yhdenmukaista vaatetusta, enkä sitä että kaula-aukko oikeesti on tonne tissejen puoliväliin saakka, ja mä arvostasin sellasta cossia paljon enemmän, mut siis. .ASDFGHJK! *ragequit*

Men sano, etteikö Jessica sais itte päättää millasia cosseja hän tekee ja millasista puvuista hän tykkää ja onko tissit näkyvillä vai ei ja mä itte ainakin tykkään Jessican cosseista ihan mielettömästi, mut silti jotkut cossit pistää vaan oikeesti kattilan kiehumaan kun näitä nimenomaan genderbendattuja cosseja kattelee. Sen naisellisuuden VOISI tuoda esille muullakin ku sillä että tissit tosiaan näkyy ja on paljastavat vaatteet. Okei onhan se toki miesten silmille tosi nättiä ja saavat siitä fappaus materiaalia illaksi ja kuolaavat perään, mutta silti se itte hahmon persoona ja yhdenmukaisuus mun mielest pitäs säilyttää, oli sit genderbend cossi tai ei. Koska eihän cosplay ole vaan sitä et julkaset kuvan ja kaikki kuolaa sun perään ja saat julkisuutta sillä ja kun tissit näkyy niin tulee miehiä ums yms, hyvä cossaaja voi olla siis ilman paljastavia vaatteita ja paljasta pintaa (ja nyt siis painotan kokoajan näihin.. bendattuihin) säilyttäen sen alkuperäsen hahmon olemuksen ja ulkonäön yhtäläisyydet.
Ja ihan näin jos jollekki tuli väärinkäsityksenä niin kaikki tämän cossaajan cossit EIVÄT tosiaan ole niin paljastavia, mutta edelleen se suurin osa on joka antaa aika paljon sen vaikutelman että Jessica koittais jotenkin hakee huomiota/suosiota sillä et on tosiaa paljastavii pukuja. Mä itte henk. koht. suorastaan rakastan Nigrin Moxxi(borderlads) cossia, se on aivan mielettömän upea vaikka tissit onki taas kerran näkyvillä, mutta koska siis alkuperänen hahmo on kans sitä luokkaa niin mun mielestä se on ihan hyvä, et jos hahmoo lähtee cossaamaan, ja sillä on just herutissit, nii on sit iha kunnioitettavaa et ite cossaajallakin on ja uskaltaa cossata. 

Ok tää ny oli tämmöne pieni ragepurkaus ja ajatusten purkaminen kyseisestä cossaajasta. Alas saa jättää omia mielipiteitä ja toivon ettei tää postaus aiheuta kenellekkää sisästä paskamyrskyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti