Nuts

Nuts

torstai 10. heinäkuuta 2014

Jännitys kasvaa!

Taas on se aika!


Coniin on 2 päivää ja alkaa kuumottaa jo totisesti. Mikä mua eniten pelottaa, on se, että mul ei oo mitää hajuu pääsenkö perjantaina edes Hatsalan koululle sisälle, koska noh kerrompas koko jutun.

Eli siis mä varasin Animeconii majotuksen la-su yöksi. Sieltä tuli se normaali vastaus missä oli tiedot ja nämä tilinumerot mihi pitää maksaa, summaks tuli kuitenki 10€ eli se vastas koko viikonlopun summaa (la-su olis ollu 8€). Nyt sit oon kavereilt tiedustellu, et voiks sinne mennä jo perjantaina jos on maksanu koko viikonlopusta, vaik tarve oli vaa la-su. Kaikki on sanonu et kyl mä sinne pääsen jos oon maksanu koko vklp, mut sit taas ku sinne on ilmotettu, et tuun vast la-su, et tuleeks siin sit jotai säätämistä. Pahimmassa tapauksessahan siis en pääse sisään ja maksoin enemmä mitä olis pitäny (no hui 2 euroo enemmä, ymmärsitte kuitneki pointin). Kysyin viel Teemulta siitä, ja se sitte siihe sano et pitää tietoja muuttaa et meet jo perjantaina jos oot kerta koko viikonlopust maksanu. Täsvaihees tuli vähä sellane "Nii muutaks sä niit, vai pitääks mun viel eriksee lähettää sulle sähköpostilla et meen jo perjantaina sinne?" mutta enpä sitten viittiny enää häiritä, oon tosi paljo ei niin oma-aloitteinen henkilö joten jätin sen sikseen sitten. 

Toivottavasti kuitenki pääsee johki sisälle nukuskelee. Jos en nii no, oma on vikani ja näin. Toivottavast kaikkien muiden majotukset on menny hyvin ja suunitelmat on tiedossa! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti