Nuts

Nuts

keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

Animecon XI täältä tullaan!

Joo, koin liian epäasialliseksi jos olisin tunkenu tämän samaam tuon aloitusviestin kanssa, joten koin tarpeelliseksi kirjoittaa heti perään vaan uuden postauksen. 

Eli tosiaan, Animeconiin ollaan menossa 12-13.7 2014, majotun Hatsalan koululla, ja mua jännittää iha sairaasti ku en oo koskaa enne ollu lattiamajotuksessa, oon yleensä aina kavereilla mutta sitten majottaja otti jostai nokkiinsa ja päädyin sit koululle nukuskelee, mutta eipä siitä sen enempää. 

Viimenen Finncon-Animecon, joka oli Turussa, oli mun ihan ensimäinen con niinku, ikinä ja sen myötä Animeconista on tullu semmone jokavuotinen "pakollinen" con, josta mä en mistään hinnasta halua jäädä paitsi. Vaikka nyt kaikki Desuconit ja muut tuol kehä 3 sisäl on paljo isompia ja suositumpia ja liput myydään loppuun jne, niin ei mua edes innosta lähtee sellattee coniin, koska se väen paljous ahdistaa, ja ollaan pienessä tilassa ja sivustakattojiiki on enemmä ku laki sallii. Vaikka saattasin jättää jokasen muun conin välistä vaikka ny opintojen takia tai muiden suunnitelmien takia, niin tosiaan, mut näkee aina sit Kuopiossa Animeconin aikaan.

Tulevista cosseista sen verran, että mulle iski hirvee conipaniikki, koska mie lähen Helsinkii täsä iha 5 päivän päästä ja pitäs nyt jo pakkaa mukaan cossit ja muut, mut sit rupesin miettii, mitä ihmettä mä oikein cossaan!?
Mä en osaa mennä coniin ilman cossia, koska no, tapa nyt on tapa, ja mie rupesin sit tyylii kaivelemaan kaikki mun cossit läpi, koska mul ei yksinkertasesti oo enää aikaa tehä uuttakaan. Kaikki ne puvut mitä en oo missää käyttäny viel ja ne on lojunu mun kaapissa sen.. parisen vuotta jo ja kaikki ne jota en oo ees tehny loppuu sai mut vaa itkee sitä, et mitä ihmettä mä oikeesti puen päälle.. cossaajan ongelmat #1
Sitten parin tunnin pähkäilyn jälkeen sain yhdelle päivälle puvun kasattua tai siis päätettyä ja viimeisteltyä. 

Eli siis Lauantaina olen ainakin toivottavasti, ellei mieli muutu yhtäkkiä, Finn the Human - Adventure Time:stä.
Kuva cossista löytyy alta.





Toisen päivän cossin päättäminen oli tosi vaikeeta, koska noh.. tosiaan cosseja kaapista putkahti tusina, ja aloin sitte sovittelee kaikkia niitä päälle ja ottelin kuvia siellä ja täällä että mikä sopis ja mikä olis hyvä ja sit mikää ei tuntunu hyvält tai et peruukki on väätä ja omat hiukset on liia lyhyet, väärän väriset jne. niin sitten otin neulan kauniiseen käteeni ja tämä syntyi: 


Eli siis kyseessä on Yukio/Rin Okumura (Ao No Exorcist) ja cossin tekemiseen meni noh, koko yö. kravaatti tässä oli vielä kesken, mutta sain senkin valmiiksi loppujen lopuksi. Alotin tän tekemisen jo aikasemmin ja en koskaan saanut tätä valmiiksi tässä vuos takaperin(kait) ja tungin sen keskeneräsenä kaappiin, nyt löysin sen ja päätin tehdä sen viimein loppuun. Tosiaan, Sunnuntaina, Yukio/Rin Okumura - Ao No Exorcist (selitys "Yukio/Rin" Alkujaan kyse oli Rinistä, mutta lasejen myötä alkoi kokonaisuus muistuttamaan enemmän Yukiota ja nyt sitten kuulee ihmisiltä että näyttää molemmilta ja erehdyttäävästi yukiolta niin saa sitten herrat ja naiset itse päättää kumpoi on kyseessä)



(tää oli testikuvana kun kokeilin pindejen kanssa)
(shootilta)

Aluksi otsahiukset oli ylhäällä noin, mutta tosiaan, yllämainutusta syystä otin ne sitten alas.


Eli siis, jos näkyy naamaa Animecon XI:ssä nii tuu ihmeessä morottaa! Mie oon tietenki iha pihal tyylillä et "tunnetaaks me?" mut noh, sano vaik et löysit blogin ni oon ehk hiema vähemmä hämillää jos ei entuudestaa tuttuja olla.

Mut eipä siin mittää, Animeconis nähää ja illanjatkoja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti